Om ni fick välja utebox eller nått annat

Sv: Om ni fick välja utebox eller nått annat

det skulle nog vara lite olika faktiskt :)

Sadelkammare som har separat täckesförråd och torkrum:

ostergarden

Ohhh, vilken underbar sadelkammare!! :love:

*tok-avis*

Mmmm, drömmar ....
Ett välisolerat kallstall med mycket bra ventilation, högt i tak och uppvärmd sadelkammare och foderkammare. Mycket fönster, ordentlig belysning i boxarna och riktigt bred stallgång.
I vinterhagen, som skulle vara stor och även omfatta en rejäl skogsdunge, skulle finnas ett ordentligt vindskydd med halm.
I sommarhagen, kuperad med en hel del skogspartier, också ett stort vindskydd med tak och väggar så att hästarna kunde komma undan värsta insektsplågan.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 632
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man... 2 3
Svar
55
· Visningar
7 229
Senast: Cambrie
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 918
Senast: Freazer
·
Anläggning Hej på er alla! Nu vet jag inte om jag skriver i rätt ”avdelning” men hoppas det blir bra ändå. Jag har nyligen flyttat till en gård... 2
Svar
24
· Visningar
3 772
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka