Om ni hade allt..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 856
H

Havregryn

Jag har ett stort dilemma, jag vill shoppa :) Men har allt jag behöver och lite till. Vad hade ni köpt om ni hade allt ni behöver? VAd kan man köpa och aldrig att de känns onödigt? :)

Sv: Om ni hade allt..

En ko till en fattig i Afrika? :angel: Jag tycker inte man ska köpa för köpandes skull... skänk hellre bort pengarna då om du tycker att du har för mycket! :idea:

mina pengar och jag gör vad jag vill av dem. Alltså vill jag shoppa åt mig och mina hästar

Jag har samma dilemma! :bump:
Har "allt" för den häst jag har nu (medryttarhäst). Och för den jag ska få till sommarn (foderhäst).

Vad kan man inte få för mycket av?
-täcken
-lindor i ALLA färger
-schabrak

... :d

schabrak är ju som alltid kul, men lessnat lite på de. KOmmer som aldrig några "OH den vill jag ha" på schabrak mer.

lindor tar så mkt plats :)

har du något bra förslag på ovan annars?

täcken kan man ha för mkt av då de tar en sån himla plats :P

Man kan aldrig ha för många träns... :angel:

Och har du redan en massa träns så kan du ju alltid köpa lite roliga pannband -ev. med matchande nosgrimmor- att variera med.

Satsa på att skaffa extra tyglar och nackremmar till alla så att du kan göra om dem till kandar?

Har alla träns verkligen matchande bett? Matchande benskydd? Att komma med brunt träns och svarta benskydd är ju värre än att felmatcha sadel och träns...;)

Har alla dina täcken en matchande grimma? Matchande lindor?

Har alla dina grimmor ett matchande grimskaft?

pannband, har hittat ett galet snyggt på Sharpman men jag köpte det inte o nu ångrar jag mig massor!
Ridbyxor, kyras nya röda :love:

man kan ju alltid byta ut den man redan har...
Snyggare färger eller bättre kvalité o märke..

shit nu fick du ju mig att tänka riktigt ordentligt :) tack så mk.t

Liknande trådar

Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 573
Senast: DarkInNight
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 946
Senast: Görel
·
Utrustning Nu är det säkert jag som är lite trögtänkt, men finns det nåt smart och smidigt sätt att se till att equibandet inte glider bakåt (eller...
Svar
4
· Visningar
392
Senast: Linda_A
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka