Bukefalos 28 år!

Potatis.

Om jag får göra det i alla variationer som går vill säga. Bakad potatis, kokt potatis, potatismos, pressad potatis, rösti, klyftpotatis, pommes, potatiskaka, hasselbackspotatis, råraka, färskpotatis, kanarisk potatis, potatisgnocci. Och så vidare.

Potatis är väl en råvara. Inte en maträtt... ;)
 
Potatis med kött o sås o grönsaker.

Fast detta är ju lite fusk, det betyder ju att du kan äta typ vad som hellst ju! ;)

Asså lätt en bra stekt ryggbiff med hemmagjorda pommes och hemslagen bea!! Skulle vilja säga sparris till också, men det luktar ju så satans räligt när man kissar flera dagar efteråt! :yuck:
 
Hmm...

Tänker att pizza är ett bra svar pga fantastiskt att variera.
Och gott.
Och nyttigt.
(För själen.)

Annars gör jag en JÄVLIGT god hash med korv och tortellini som bas.
 
Väljer lätt pizza!
Hur många olika smaker kan du få på köttfärssås eller tacos jämfört med hur många olika sätt en pizza kan smaka? ;)
 
Yoghurt. Det är det enda jag kan äta varje dag utan att tröttna och det är såpass näringsrikt att jag kan leva bra på det lääänge.
 

Liknande trådar

Mat En krögare i en stad ofta en pizzeria får göra och sälja mat från flera olika koncept. Allt görs i samma kök och den artikeln jag läste...
2
Svar
36
· Visningar
2 492
Senast: pajaztar
·
Mat När ni köper mat på pizzerian köper ni då en befintlig pizza, sallad, annan maträtt eller lägger ni till och/eller drar i från? Jag...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
5 564
Senast: zarmino
·
Mat Ska ha en middag och lite speciella förutsättningar och behöver tips på maträtter med låg proteinhalt. Av hälsoskäl får en person inte...
Svar
16
· Visningar
1 387
Senast: Angel
·
Mat Jag har råkat missförstå annonsen hos en producent i reko-ringen och beställt 400 g mozzarella istället för 200 g. Normalt brukar jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 680
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp