omåttligt nöjd

Hazel

Trådstartare
Fick en gammal gammal hundkorg av en kompis till mamma. Jag gillade korgen men den var tyvärr ganska sliten i färgen. Bestämde mig för att måla om den för att den skulle passa in samt se lite fräshare ut. Jag måste säga att jag är riktigt riktigt nöjd! det krävdes många lager färg och det blå lyser fortfarande igenom liiiite men det gör inget, det får den bara att se bättre ut :)

Hundens hörna innan

Korgen innan målningen

Korgen på plats efter målning

Tror ni han blir nöjd? :D

Sv: omåttligt nöjd

Snyggt! :)

Vad använde du för färg förresten? Har en vedkorg i rotting som jag tänkt måla om här hemma (vitt såklart ;)) och är osäker på om man kan använda vanlig väggfärg, som jag har över. :)

Jättetjusigt! :love:

Vi "ärvde" också en korg (storlek enorm) åt vår schäfer - men det var naturligtvis under hans värdighet att ligga i en sådan. Eller nåt. Han vägrade i alla fall sätta tassen i den trots lock och pock. :rofl: Knashund.

Vi kanske skulle ha testat att måla den vi med, den vi fick var inte heller någon skönhet.

jag använde bara sprayfärg till den, valde en matt vit, gick åt ungefär 1,5 burk till den korgen. Men det beror nog mycket på hur pass den täcker färgen under

Liknande trådar

Hemmet Skapar en egen tråd för detta eftersom det sannolikt är någon annan i framtiden som kommer ha samma problem. Vi målar om lägenheten och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
15 306
Hundhälsa Min hund skadade benet illa i morse så blev akut in till veterinär. Inget är av, tack och lov, men dom misstänker ev artros. Hon har...
2
Svar
26
· Visningar
8 659
Senast: Fibusen
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 510
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Behöver nog mest skriva av mig lite. Jag upplever mig väldigt sällan nöjd och tillfreds med livet. Just nu har jag hamnat i en riktig...
Svar
14
· Visningar
4 309
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama