Omg!! En 2:a jobbintervju

oviktig

Trådstartare
Shit vad nervös jag blev nu, helt skakis.

Har tagit tag i mitt liv och sökt två nya jobb. Sökte dem förra veckan och var på intervju på båda förra veckan :D!

Nu precis ringde de från det ena och vill att jag kommer på en andra intervju där det ska diskuteras lite mer ingående vad jobbet innebär och se mina kunskaper. Inget direkt prov, men ändå se min nivå på mina kunskaper. Skitnervöst, men ändå så kul :bump:

Jag har velat såååååå mkt angående detta. Då det innebär flytt till en större stad, och jag som ÄNTLIGEN har hittat en lgh som jag verkligen trivs i (flyttade in höst 2013) för första gången på 5 år!! Men vad är en underbar lgh med ett jobb jag inte trivs med. Det finns ju fler trevliga boenden! Och framför allt så finns det ju faktiskt roliga jobb :bow:!!!

Var bara tvungen att skriva av mig.... och så klart med min "hemliga" profil, för vill inte att det kommer fram till min nuvarande arbetsplats att jag vill därifrån O_o.
 
Shit vad nervös jag blev nu, helt skakis.

Har tagit tag i mitt liv och sökt två nya jobb. Sökte dem förra veckan och var på intervju på båda förra veckan :D!

Nu precis ringde de från det ena och vill att jag kommer på en andra intervju där det ska diskuteras lite mer ingående vad jobbet innebär och se mina kunskaper. Inget direkt prov, men ändå se min nivå på mina kunskaper. Skitnervöst, men ändå så kul :bump:

Jag har velat såååååå mkt angående detta. Då det innebär flytt till en större stad, och jag som ÄNTLIGEN har hittat en lgh som jag verkligen trivs i (flyttade in höst 2013) för första gången på 5 år!! Men vad är en underbar lgh med ett jobb jag inte trivs med. Det finns ju fler trevliga boenden! Och framför allt så finns det ju faktiskt roliga jobb :bow:!!!

Var bara tvungen att skriva av mig.... och så klart med min "hemliga" profil, för vill inte att det kommer fram till min nuvarande arbetsplats att jag vill därifrån O_o.
Kul! Lycka till på intervju nummer två! :)
(Jag tror f ö att det är lättare att hitta bostad man trivs med än jobb)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 606
Senast: kma
·
Skola & Jobb Jag behöver hjälp att tänka, står vid ett vägskäl och vet inte var jag ska ta vägen. Jag sökte för en tid sedan två tjänster, både är...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: Monkie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 342
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb Hej alla kloka bukefalister, jag har satt mig i en lite knivig situation som jag behöver hjälp med. Jag har idag ett vikariat som tar...
2
Svar
28
· Visningar
3 966
Senast: Plommonlila
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp