Ominstallera en app i Windows 10...

Blacksmithfarm

Trådstartare
... hur gör man det?:confused::confused::confused:
Min kalender-app startar inte när jag klickar på den. Så jag tänte testa att ominstallera den. Men jag blir inte klok på hur man gör det.

Den finns inte med i programlistan så som vanliga program gör.
När jag söker upp den i Store så står det ju att den är installerad, men jag hittar inget avinstallationsalternativ där. Inte heller "Öppna" -knappen som finns på andra appar jag har dyker upp.
När jag går till listan "Mina appar" så finns den inte där.
Något verkar ju knas, men hur går man vidare?

Har ju äntligen uppgraderat till Windows 10 (för någon månad sedan) och var glatt överaskad för att kalendern faktiskt fungerade så som jag ville ha det (8:ans saknade en massa funktioner...) och så slutar det fungera.:banghead::arghh:
 
Jag fick leta upp "gamla" kontrollpanelen när jag skulle avinstallera program (de kallades appar)
 
Jag fick leta upp "gamla" kontrollpanelen när jag skulle avinstallera program (de kallades appar)
Det finns inte där heller :(
Det borde ju rimligen vara en app (även om jag fortfarande kallar allt i datorn för program...) i och med att den finns i - och är hämtad från - "Store". Där står den som sagt som installerad också...
 
windows 10 har försvårat en hel del funktioner.
Jag gillar inte windows 10. Min son är datanörd, har en pappa som är it-tekniker, han vill inte ha windows 10.
Jag har letat på nätet över ett antal saker som jag ville ha fixat, där var många med samma problem
 

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 255
IT & mobiler Min mor är (förvånansvärt nog!) rätt intresserad av att skaffa sig en surfplatta, och jag funderar på om någon har några erfarenheter av...
Svar
3
· Visningar
973
Senast: TinyWiny
·
E
IT & mobiler Jag skulle testa om min webcam funkade så jag stoppade i den och installations cdn och installerade. När installationen var kvar så stog...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: Erboon
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 020
Senast: Lilahnee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp