ömma rygg muskler

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Isidor
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 904
I

Isidor

min häst har fått ömma rygg muskler. men vet inte om det är av en sträkning eller sadeln. vi upptäckte det efter sträkningen har inte märkt nåt förut. men vad tycker ni jag ska göra låta honom vila helt eller har ni några tips.

Precis det hände med min f.d sköthäst. Han vart öm i ryggmusklerna och ägaren tog han till kiropraktorn. Det har nästan gått 9 månader och han mår fortfarande inte bäst, men d går uppåt!

En Kiropraktor i stallet knäckte lite på mig idag. SÅ Skönt! Man kunde liksom röra nacken :smirk:

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 613
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
901
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023