Omvandla garageband till mp3?

Ganesco

Trådstartare
Någon som vet hur jag kan omvandla musikfiler skapade i garageband (sparas som namn.band) så att jag kan föra över dem till itunes/mp3 eller liknande? Antar att jag behöver ladda ner något program som kan omvandla dem, någon som känner till ett sådant som är (ehe ehe) gratis? :)

Sv: Omvandla garageband till mp3?

Du kan ju göra det direkt i Garageband genom Dela - Exportera till skiva och sen välja MP3-kodare.

Spara som gör väl filen till ACC.

Exportera till iTunes är också lätt och finns under menyerna (antar att det blir acc om ingen annan inställning görs).

Senast ändrad:
Sv: Omvandla garageband till mp3?

Jaså, då var det massa enklare än jag trodde då ^^

TACK! Ska prova så fort jag kommer hem :D

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
330
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
465
Senast: nullo-modo
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
780
Senast: Åsa A
·
R
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 262
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka