Ont i foten utan anledning

Bobbo

Trådstartare
Hej!
För ca 3 dagar sedan vaknade jag upp med smärta i min vänstra fot, smärtan är liksom på insidan av foten och går inte att "känna" vid beröring.
Har haltat något jävulska nu i 3 dagar och det vill inte gå över.
Har inte gjort någonting alls,
( är sjukskriven pga depression och spenderar mest tid hemma, har inte tränat eller gjort någonting ansträngande alls )
Det gör inte ont när jag sitter men när jag går och foten kommer i ett speciellt läge så "hugger" det liksom till i foten och jag tappar all kraft i den.
Vad kan detta vara?
Min kompis nämnde propp i foten och jag blev givetvis nojjig.

Foten är något svullen, jag har ingen feber.

Känns fånigt att höra av sig till läkare för lite ont i foten, men samtidigt undrar man ju vad det kan bero på då det kom plötsligt och utan ansträngning.

Kan tillägga att jag äter cymbalta, propavan, zopiklon, atarax, mini-pee, flytande lergigan och har precis slutat med citalopram, kan det vara någon biverkning?

Ursäkta för rörigt inlägg.

/ bobbo
 
Ring 1177. Tillgängliga dygnet runt och finns till för råd i frågor om vård, skador och symptom.
Jag kan inte se att det finns någon anledning till att inte kolla upp det.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har vrickat min fot 5ggr och även blivit trampad av en häst på samma fot. Nervskada är konstaterad efter jag blev trampad. Jag har...
Svar
7
· Visningar
765
Kropp & Själ mNu har jag haft ont i foten i 3 månader utan att det blir ett uns bättre. Om något så blir det sämre istället. :cry: Jag har försökt...
Svar
6
· Visningar
880
Kropp & Själ Har börjat förlora hoppet tror jag så vänder mig hit för hjäääälp.... (obs långt) Söker tips, råd, erfarenheter.... Vad som helst...
Svar
8
· Visningar
1 793
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har alltid vara stolt över mina fötters förmåga att klara typ allt och jag har gått och sprungit mycket det senaste fem åren och...
2
Svar
22
· Visningar
4 098
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp