Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cykla med en fot?@mandalaki
Några dagar när jag fortsätter flänga runt och cykla och promenera?![]()
Eller några dagar med vila och tråkigt...![]()
![]()
Ah, du menar när jag stampar foten i golvet och säger "dumma dumma er" till datorskärmen i en ton som får katterna att fly, då går fossingen sönder?!! Vilken dum liten fot...@ullo Förresten, jag vet vad det är du drabbats av: moderatit. En muskel har helt enkelt blivit inflammerad för att du modererat för mycket.
Enda boten är vila så du bör nog ta semester från datorn ett tag, vi klarar oss nog ska du se
(Eat your heart out @DoktorCilla)
Ta det lugnt, lizan, vi hör av oss när vi behöver dig. Ring inte oss, vi ringer dig![]()
Ta det lugnt, lizan, vi hör av oss när vi behöver dig. Ring inte oss, vi ringer dig![]()
Känner som sagt mera smärta under trampdynan än i fotleden, men smärtan sprider sig i foten
Jag fick lite sådan smärta, eller en otroligt jättesmärta under foten relativt plötsligt. Utvecklade sig under kanske 2-3 dagar tills jag överhuvudtaget inte kunde gå alls. Kunde inte ens peta på foten pga smärtan. Gick till vårdcentralen som trodde stressfraktur först men sen visade inte röntgen något. Dom kom iallafall fram till att jag antagligen fått gikt. Det gick iallafall över på någon vecka tror jag det var, då började smärtan försvinna.Känner som sagt mera smärta under trampdynan än i fotleden, men smärtan sprider sig i foten
Vrickar fötterna ofta, knän hoppar ur led och jag drar axlarna över det som är normal. Gör faktiskt ingenting, jag puttar tillbaka dem på plats, säger några fula ord och fortsätter med det jag höll på med. har en sjukdom som heter EDS
Vrickar fötterna ofta, knän hoppar ur led och jag drar axlarna över det som är normal. Gör faktiskt ingenting, jag puttar tillbaka dem på plats, säger några fula ord och fortsätter med det jag höll på med. har en sjukdom som heter EDS
Ja faktiskt.Någon som har en idee
Ja faktiskt.
Bra och stadiga skor med inlägg i som är specialgjorda för dig.
Ett besök på ett ortopediskt skolabb tror jag kan hjälpa dig.
Det kan inte vara något av småbenen i foten som har hoppat fel? Det gör mina emellanåt. I vanliga fall så brukar det gå att trycka tillbaka dem själv men ibland får sambon hjälpa till. Jag har också EDS.
Fundera på det först. Har som
Vana att möblera om
Lite i foten. Men de brukar gå om
Snabbt. Nu har det hållit på en vecka. Bättre om jag lindar stadigt men är ju för varmt för det och så sväller jag tydligen upp i värmen.