Ont i magen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ont i magen

:D smidigt att kunna rida utan.

Jag går hellre utan än med en bh som sitter halvbra, hittade en igårkväll som verkade okej..
Den gick på 600kr :eek:
 
Sv: Ont i magen

Jadu magdalena, med de stoora (lååånga :p ) vadderade taxöron jag har så gör det ONT att bara GÅ utan BH... Jag skulle inte ens tänka tanken att gå utanför fdörren utan BH på mig.
 
Sv: Ont i magen

Ja, du är knasig!!! Jag sov inte ens utan bh! Nu har det inte hänt något alls med brösten, de är oömma och bra! Var det så för er under andra graviditeten också? Under förra var de jätteömma och svullna redan på tidigt stadium.
 
Sv: Ont i magen

Inte alls lika stor ömhetsreaktion på brösten andra gången, varken medan de växte under graviditeten eller när mjölkproduktionen körde igång.
 
Sv: Ont i magen

Jag köpte en sportbh på HM att ha under graviditeten, nyligen. Den var inte såå dyr (under 200 kr), har rejäla axelband, är ordentligt bred runtom och hade byglar :)
Letade först bland amningsbh-arna, men insåg att om jag skulle få en ok där, så skulle jag få betala mkt pengar.. (de billiga var urkassa för mig).
 
Sv: Ont i magen

Tja, du kan ju vara glas som har storlek som FINNS på HM, Lindex osv... De har inte ens min kupstorlek, hur gärna jag än vill... :crazy:
 
Sv: Ont i magen

ja, har man inte det lär man få räkna med att det kostar massor att köpa bh..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu vänder jag mig till det allvetande Buke för lite råd och tips. Jag har problem med min mage och behöver hjälp att lista ut både hur...
Svar
7
· Visningar
821
Senast: ginnies
·
Övr. Barn Min son, 10 år, har tappat ganska mycket i vikt, han har tappat 5 kg på några månader (sen i somras), varav 1½ kg bara senaste tre...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
11 523
Kropp & Själ Erfarenheten här verkar ofta vara bättre än den på hälsocentralen kan jag känna så vill höra vad ni vet. Jag börjar ledsna på att ha ont...
Svar
12
· Visningar
8 969
Senast: Javan
·
Gravid - 1år Jag tror det här forumet passar bäst till min fråga, har någon här varit "skengravid"? Jag tänker att hundar ju kan bli skendräktiga och...
Svar
11
· Visningar
7 110
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp