Ont i mellangärdet

cowgirl81

Trådstartare
Varför får man ont där. Idag har ja haft jätteont, de andra dagarna har de vart molande värk men idag usch. Är de nån mer som har ont där och finns de nån förklaring. Hatar smärta. :confused::cry:

Sv: Ont i mellangärdet

Vet inte vilken månad du är i men jag hade ofta värk i höger sida under nov-dec och min skolsyster som även är bm sa att det kan vara ligimenten som sträcks och att det inte är konstigt med diffusa värkar eftersom kroppen töjs och påverkas mycket av att magen växer.

V'ntar barn i mars.

Liknande trådar

Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
895
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
266
Senast: Luff
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 206
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 708
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna