Wille

Trådstartare
Jag har fått ont på ett ställe. Det har hängt i i flera dagar nu och verkar inte vilja ge sig. Det sitter i midjehöjd, i sidan men lite mot ryggen till. Har ingen aning om vad jag gjort. Det gör mest ont när jag reser mig och börjar gå. Tips på hur jag kan få det att ge sig?

Jag har fått ont på ett ställe. Det har hängt i i flera dagar nu och verkar inte vilja ge sig. Det sitter i midjehöjd, i sidan men lite mot ryggen till. Har ingen aning om vad jag gjort. Det gör mest ont när jag reser mig och börjar gå. Tips på hur jag kan få det att ge sig?

Träningsvärk eller belastningsvärk. Blir det ohanterbart sök vård i form av läkare eller naprapat/kiropraktiker (jag hade valt en sådan innan läkare).

Liknande trådar

Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·
Kropp & Själ ...hur började era symptom? Och hur gamla var ni? Jag har de senaste två åren fått värk i fingrarna från och till, speciellt när det är...
Svar
1
· Visningar
244
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
148
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka