Bukefalos 28 år!

Opel Mokka

Har haft 2 på jobbet. Nu har vi en kvar. Båda från 2020. De har varit väldigt uppskattade. Jämfört med våra Toyotor så har de dessutom hållt! Bara varit inne för service.
Kör själv en Corsa e från 2021. Det är ju typ samma bilen.Jätteskön bil. Men den är en elbil så den är lite annorlunda mot bensinaren.
 
Ja men det beror ju på vilken ålder det är på bilen TS tittar på. Personligen hade jag aldrig ens övervägt en Opel.
Eftersom TS skrev prisvärd så utgick jag ifrån att det var en ny bil eftersom det är omöjligt att avgöra om en begagnad bil är prisvärd utan att ha sett den.

Jag är så sjukt nöjd med min att det blir nog en till sen. Har haft en gammal Astra en gång i tiden också. Bortsett från rosten så var den billig, bekväm och hållbar.
Är ffa väldigt nöjd med återförsäljare och service. Men kommer aldrig mer att köpa ett bilmärke som förmedlas av Bilia! Där har både jag och sambon gett upp efter ett flertal bilar och Biliahandlare.
 
Eftersom TS skrev prisvärd så utgick jag ifrån att det var en ny bil eftersom det är omöjligt att avgöra om en begagnad bil är prisvärd utan att ha sett den.

Jag är så sjukt nöjd med min att det blir nog en till sen. Har haft en gammal Astra en gång i tiden också. Bortsett från rosten så var den billig, bekväm och hållbar.
Är ffa väldigt nöjd med återförsäljare och service. Men kommer aldrig mer att köpa ett bilmärke som förmedlas av Bilia! Där har både jag och sambon gett upp efter ett flertal bilar och Biliahandlare.
Nja, kanske jag använde fel ord. Jag tänkte på begagnade, ca 2014 och nyare och max 90 000 på mätaren.
Det är ju mycket som spelar in på priset, men då jag gör en sökning på bilsidor så dyker det upp många Mokka.
 
Nja, kanske jag använde fel ord. Jag tänkte på begagnade, ca 2014 och nyare och max 90 000 på mätaren.
Det är ju mycket som spelar in på priset, men då jag gör en sökning på bilsidor så dyker det upp många Mokka.
Provkör och se vad du tycker och kolla upp bilens historik. Det är nog det enda som kan avgöra om det är en prisvärd bil som passar just dig :)
Bilar är ju extremt individuellt.
Jag och sambon tex fattar inte varför BMW-ägare är så lyriska och trogna sitt märke. Vi är inte alls impade över våran trots att den både är ny och vi har gjort alla önskade tillval. Det blev den första och sista BMWn här :meh:
 

Liknande trådar

Fordon Måste så småningom byta bil. Vill ha en automatväxlad lite högre bil, årsmodell 2014 och nyare och körd under 10 000 mil. Har kollat...
Svar
3
· Visningar
180
Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
328
Senast: Tassa
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
837
Senast: Fetaost
·
Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
504
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp