OpenOffice - lägga sidan ner?

Lillagoajag

Trådstartare
Ja, någon som är lite mer begåvad än jag och som vet hur man lägger ner sidan. När man öppnar ett nytt dokument så står ju sidan upp (så som man oftast har pappret om man skriver på "riktigt" papper), men om man vill lägga den ner så att man får två halva sidor? Hur gör man då?

Tacksam för hjälp!

Sv: OpenOffice - lägga sidan ner?

Du kanske har hittat det redan..

annars så går du in "Format" i menyraden och väljer "Sida".
Då får du upp en ruta som heter "Sidformatmall: Standard". Välj flik nr 2 som heter "Sida" och där kan du välja om du vill ha sidan stående eller liggande.

Hoppas du fattar min röriga förklaring :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
892
Senast: Raderad medlem 142658
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 844
Senast: corzette
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 565
Senast: Takire
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka