Ophena stigbyglar

Blev som inspirerad av tråden och beställde för några dagar sen. Denna gången "vanliga" S versionen. Idag kom de och jag red premiärturen ikväll. Tur som f** att jag tog vanliga sulorna, och inte plus sulorna för jag höll på att inte komma loss ur stigbyglarna 🤣🙈 Hade helt glömt bort tricket och viftade frenetiskt så min häst blev lite irriterad på mig när jag skulle hoppa av. Men bortsett från det är jag väldigt nöjd. Kände mig mkt säkrare och tror det speglade sig i ridningen för hästen skötte sig fantastiskt och var väldigt positiv, glad och framåt (vi har haft lite trubbel med framåtbjudningen på banan annars).
 

Liknande trådar

Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 262
Senast: Oknytt
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
899
Senast: Anna-KarinO
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
2 984
Senast: Dentaku
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
699
Senast: Lutten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp