Öppna InDesign i olika språk

Congeria

Trådstartare
Om jag arbetar i en engelsk version av Adobe InDesign CS5, kan jag då öppna dessa i den svenska versionen?

Sv: Öppna InDesign i olika språk

Eller om jag jobbar i InDesign CS6, kan jag då öppna det i CS5?

Ok har fått reda på att jag inte kan öppna dokument gjorda i CS6 i äldre versioner. Dåligt..
Så då återstår bara frågan om jag kan öppna dokument från en engelsk version i en svensk :D

Jadå, det går bra att öppna oavsett språk. Däremot tror jag faktiskt att du kan använda både CS5 och CS6, under förutsättning att du när du sparar i CS6 väljer att spara i ett tidigare format, så att säga. I dialogrutan "Spara som..." brukar det nämligen finnas ett antal olika varianter för vilket format man ska spara i. Detta då under förutsättning att du inte använder dig av några funktioner som inte finns i den tidigare upplagan.

Liknande trådar

IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
998
Senast: Mirre
·
Tjatter Jag har länge(!) velat lära mig några olika språk. I dagsläget kan jag bara svenska och engelska ordentligt. Nu finns det ju till synes...
Svar
5
· Visningar
598
Senast: Derivata
·
IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
699
Senast: Myrten
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 447
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka