Orange reflexer

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare zhira
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 975
Z

zhira

Hej. Är på jakt och efter orange reflextäcke och har letat på nätet men har ej hittat något. Finns det någon som vet vad de kan finnas?

Sv: Orange reflexer

Har inte sett det, men fick tips från en kund om en utländsk firma som bla hade lila reflexer. Skall kika ikväll om jag hittar den, återkommer då med webbadress.
Annars går det inte bra med oranget foder..
mvh El

Fråckt med lila reflexer. Har bara sett blå, gröna o rosa...

Har inte sett det, men fick tips från en kund om en utländsk firma som bla hade lila reflexer. Skall kika ikväll om jag hittar den, återkommer då med webbadress.
Annars går det inte bra med oranget foder..
mvh El

v-bands.co.uk är adressen! :angel:

Får bara fram en sida som talar om att det inte finns något som heter så ??

hoppas att du hittar dem och tar in några sånna då :angel: Älskar deras rosa reflexbröstor!

jag har en orange reflexbrösta som jag köpt från hastshoppen.se

Sy ett själv! :idea: Då kan du få vilken färg som helst och med MYCKET reflexer på (brukar ju bara vara någon futtig liten rand på det man köper...). Det är väldigt lätt och sitter dessutom bättre än de i affärerna tycker jag!

Har inte beställt därifrån men köpte på mig medan Hööks sålde dem rosa. Tveklöst de bästa reflexerna tycker jag! :love:

Liknande trådar

Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
Svar
2
· Visningar
233
Senast: iliedtoday
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 528
Utrustning Hej alla. Ni som har storbalar med nät över, behöver man fixa med nätet när hästarna ätit några dagar, eller slänger man över det och så...
Svar
5
· Visningar
347
Senast: Valle
·
Utrustning Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝 På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Svar
9
· Visningar
636
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka