Oreda i Favoriter

Saybia

Trådstartare
Hur kan man "städa upp"?
Jag har alldeles för många favoriter sparade :angel: , alla ligger huller om buller och det tar en evighet att hitta den länk jag söker efter.
Kan man inte få dem i bokstavsordning eller i allafall så att alla mappar hamnar överst så man slipper söka sig fördärvad? :crazy:

Har försökt kika i "Ordna favoriter..." men där finns bara "Skapa mapp", "Byt namn", "Flytta till mapp" och "Ta bort" och det är ju inget av det jag vill göra...
 
Sv: Oreda i Favoriter

Det ska gå att skapa mappar i "Favorit" menyn. Högerklicka på en favorit och välj skapa ny mapp. Du kan också välja "sortera efter namn". :)
 
Sv: Oreda i Favoriter

Man kan flytta en favorit upp eller ner genom att klicka med vänster musknapp och hålla ner och sen flytta den dit man vill ha den. *Luddig förklaring* :o
 
Sv: Oreda i Favoriter

Okej, då har jag alltså ett heltidsarbete framför mig i morgon, räknade på skoj hur många osorterade favoriter jag har (alltså sådana som inte ligger i mappar) och fick det till 671 stycken :angel:
Bara att scrolla ner till sista favoriten (länken) tar flera minuter, ska jag sitta och sortera dem för hand i bokstavsordning så har jag det jag gör i allafall :crazy: , men man får väl stå sitt kast när man inte sorterar och lägger dem i bokstavsorning på en gång...
 
Senast ändrad:
Sv: Oreda i Favoriter

Synd, men antar att du inte har XP då? :P
 
Sv: Oreda i Favoriter

Jo, jag har XP och nu har jag kommit på hur jag ska få dem i bokstavsordning :)
Underlättar mkt när man letar efter en speciell länk
 

Liknande trådar

Övr. Barn Detta är inte en tråd där jag egentligen vill ha så mycket råd för hur jag ska göra för ingen kan ju egentligen hjälpa så mycket...
Svar
18
· Visningar
2 082
Senast: noble art
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp