Orlando vici

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Nebraska
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 469
Sv: Orlando vici

Jag är inte så imponerad hittills. Är du inne på franskt nu? Isåfall håller jag fast vid mitt tidigare råd :)

Vacker och begåvad:love:
Och på köpet en låg inavelskoefficient för den som föredrar det :idea:

Jag är inne på allt! Vimsigast av alla. Bosse rekommenderade In Love With You eller Scarlet Knight.

Jag älskar Scarlet Knight...dock kan dom bli lite skarpa , men riktiga tävlingsmaskiner....förvalta den väl så har du o åka med.....

Nej då, det blir ju så. Det är bra att du har tid på dig att välja så du slipper göra ett snabbval. Ja Scarlet kan ju vara ett bra alternativ, In Love With You är jag inte så jätteförtjust i men visst har han en del avkommor som går. Det man ska komma ihåg är att Nesmiles linje har lagt en hel drös med topphästar, men det är inte alltid så lätta att jobba med...

Du frågade en gång om So Perfekt, jag lyckades inte få fram någon info, han såldes troligen som ettåring så min kompis kände inte till honom så bra.

Liknande trådar

Övr. Hund Det har hittats salmonella i hundgodis som sålts på bland annat Lidl, på hemsidan står det vilket godis det gäller och vilket batchnr...
Svar
1
· Visningar
311
Senast: Mia_R
·
Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
332
Senast: MayGrace
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
523
Senast: Unafraid
·
Hästmänniskan Min dotter har en foderhäst. En varmblodstravare,7 årigt sto. Hon har inte haft föl,är inte inkörd. Hon kan alla gångarter men inget... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 993
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka