• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Amelia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 077
Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Amelia

Jag är gravid i vecka 9,,, de senaste dagarna har jag kännt ett läksigt obehag i magen, vet inte hur jag ska förklara,, det är som ett sug i mage och underliv... :confused: ... Det är mycket obehagligt men det gör inte ont,,, det känns "värst" på kvällarna när jag slappnar av ordentligt,, men när jag då känner det här "suget" så måste jag upp och röra mig och då går det över ett tag,, dock kommer det tillbaka efter ett par minuter.... Vet egentligen inte vad jag vill med de här inlägget eftersom ingen säkert kommer att förstå mig ;) :confused: But I give it a try ;) Är det någon som kan tänka sig vad det är?? Ville fråga här innan bm,, för mina förklaringar är ju inte de bästa :angel:

Sv: Orolig

Jaha,, det kan ju vara något så "enkelt" :angel: :banana: Jag ska alltid tro det värsta

Tack för att du tog dig tid att förstå mitt inlägg ;)

Sv: Orolig

tänkte svara samma sak.
Livmodern kommer att växa lite då och då, och då kan det kännas just så, eller som lite mensvärk.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 038
Senast: Amha
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 034
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 686
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 165
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m