Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Amelia

Jag är gravid i vecka 9,,, de senaste dagarna har jag kännt ett läksigt obehag i magen, vet inte hur jag ska förklara,, det är som ett sug i mage och underliv... :confused: ... Det är mycket obehagligt men det gör inte ont,,, det känns "värst" på kvällarna när jag slappnar av ordentligt,, men när jag då känner det här "suget" så måste jag upp och röra mig och då går det över ett tag,, dock kommer det tillbaka efter ett par minuter.... Vet egentligen inte vad jag vill med de här inlägget eftersom ingen säkert kommer att förstå mig ;) :confused: But I give it a try ;) Är det någon som kan tänka sig vad det är?? Ville fråga här innan bm,, för mina förklaringar är ju inte de bästa :angel:
 
Sv: Orolig

Jaha,, det kan ju vara något så "enkelt" :angel: :banana: Jag ska alltid tro det värsta

Tack för att du tog dig tid att förstå mitt inlägg ;)
 
Sv: Orolig

tänkte svara samma sak.
Livmodern kommer att växa lite då och då, och då kan det kännas just så, eller som lite mensvärk.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 052
Senast: Bapelsin
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 097
Senast: Skjøldur
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 938
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 645
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • GVFÖ 2024
  • Att bjuda någon?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp