*gäsp* vaknade just och satte på konståkningen, männens långa program. Stackars katten undrar om hennes människa har blivit galen som inte har anständigheten att sova på natten i sängen och vara en lydig kattkudde. :mad:

Edit: Jahapp då kan man alltid försöka dra ner en ampellilja, klösa på soffan och gå runt och klaga högljutt. Hon är ganska bra på att uttrycka sina känslor :meh:

Satte telefonen på mjuk väckning vid ett.
Jag vaknade, tog upp telefonen, stängde av larmet och somnade om.

:meh:

Vaknade vid tre och fick njuta av curlingen. :heart

Kanske borde försöka kolla om det finns godbitar på Youtube från tjejernas åk. Mycket tråkigt att missa det.

Intressant stream - att lyssna på olika kommentatorer är kul - nu är det Kurt Browning som expert och han har en helt annan infallsvinkel, mycket teknisk vilket jag inte tänkt på innan och har också mycket bestämda åsikter om koreografi och musik.

Hanyu vann, synd att Fernandez bara blev trea. Men awww, Hanyu grät. Man kan bara tänka sig den press han varit under hela veckan.

Jag gillar Haag som person, hon verkar gullig, men jag tycker hon lever lite på gamla meriter.

Ingen av de andra är i så bra form heller tyvärr. Jag tror att Haag är tillräckligt rutinerad för att veta när hon ska släppa för att undvika att gå in i väggen dvs hon är nog den som kommer tappa minst. Dessutom är hon distansåkare och 5 km är rätt kort. Hade önskat en Ida Ingemarsdotter i bra form på den sträckan men tyvärr har hon inte heller lyckats i OS.

Vi får inte glömma att norska förstaåkaren inte heller visat lysande form i OS. Östberg kommer försöka åka ifrån Haag, Kalla kommer försöka åka ikapp alt. knäcka Jacobsen, Ebba ska försöka hänga på Haga och Björgen ska försöka undvika en spurt mot Stina.

Intressant stream - att lyssna på olika kommentatorer är kul - nu är det Kurt Browning som expert och han har en helt annan infallsvinkel, mycket teknisk vilket jag inte tänkt på innan och har också mycket bestämda åsikter om koreografi och musik.
Jag hinner inte med konståkningen detta OS. Och har inte tillräckligt med surfdata.
Glad att jag hann se en del på EM i a f.

Liknande trådar

Fritid Nu är det bara 4 dagar tills de första tävlingarna smyger igång, 6 dagar tills den officiella invigningen 🎉 Har ni börjat OS-peppen... 42 43 44
Svar
877
· Visningar
30 830
Senast: Zpunk
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 681
Senast: sardellen
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
862
Senast: Guldaskig
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi... 2
Svar
20
· Visningar
1 825
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31