Jag sitter just och funderar på om jag ska köpa.
Jag har kanal 5 och 9 som vanligt. Men- jag vill se konståkning! Det visas på natten men jag kan inte kolla då.. Jag behöver kolla på dagen/kvällen.
Och den tiden verkar inte 5 eller 9 visa konståkningen. Här om dagen visade de något sammandrag men då skulle jag iväg och kunde bara kolla en kort stund...
Hur ska jag bäst göra?

Då behöver du nog köpa Europlayer. Alla andra kanaler visar bara 'live' tyvärr. Ingen aning om hur mycket de visar just konståkning. :down:

Hockey gissar jag? :p Hur går det?
(Och ja, det här lär gå att se en miljard gånger :D )

Hur gissade du det? :angel: Sverige mosar Korea, önskar faktiskt att Korea skulle få göra ett mål. Blir inget kul när det blir för ensidigt. Roligast är Foppa. Han har redan hunnit anklaga Finland för att spela riktigt fult och fått mothugg av Timmonen att han ska hålla käften. Och sa att han hatar Kanada och att de gnäller och vinner även när de inte förtjänar det. :D

Hur gissade du det? :angel: Sverige mosar Korea, önskar faktiskt att Korea skulle få göra ett mål. Blir inget kul när det blir för ensidigt. Roligast är Foppa. Han har redan hunnit anklaga Finland för att spela riktigt fult och fått mothugg av Timmonen att han ska hålla käften. Och sa att han hatar Kanada och att de gnäller och vinner även när de inte förtjänar det. :D
Nu tittar jag också! Fast jag vet ju inte vem av de som pratar som är Foppa :p

Liknande trådar

Fritid Nu är det bara 4 dagar tills de första tävlingarna smyger igång, 6 dagar tills den officiella invigningen 🎉 Har ni börjat OS-peppen... 42 43 44
Svar
877
· Visningar
30 840
Senast: Zpunk
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 732
Senast: sardellen
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
869
Senast: Guldaskig
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi... 2
Svar
20
· Visningar
1 827
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka