Vem pratar du ens om?Jag har inget hopp om svenskarna där, men hoppas Daniel kan göra ett bra lopp i alla fall och så hoppas jag att det inte blir en ren spurtuppgörelse. Hejar på Dario!
Vem som helst av svenskarna, de är utbytbara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem pratar du ens om?Jag har inget hopp om svenskarna där, men hoppas Daniel kan göra ett bra lopp i alla fall och så hoppas jag att det inte blir en ren spurtuppgörelse. Hejar på Dario!
Vem som helst av svenskarna, de är utbytbara![]()
damerna spelar final i morgon kl 12Nu börjar det bli klart i curlingen9-2 till Sverige och efter den här rundan, den åttonde, kan Schweiz ge upp. Så det är väl relativt säkert att det blir en garanterad medalj till Sverige!
Hur går Det för herrarna då?? Är både damer och herrar i final??Japp, så blev det! Matchen slutade 9-3 och Sverige är i final![]()
Herrar är i final och spelar på lördag, damerna har sin semifinal imorgon så vi får väl se hur det blir med dem! Deras bronsmatch är på lördag kl 12 och stora finalen är på söndag kl 01.Hur går Det för herrarna då?? Är både damer och herrar i final??
2.00Vilken tid går skicross-finalen? OS-tablån säger 2.00, TV-tablån säger 5.15, nån som vet vad som stämmer?
Visas den kl 2 också? För på tablån för femman står det 5.15... (och då kan jag tänka mig att kliva upp och titta, vid två är mer tveksamt
Jag kollar på eurosport player och där visas ju allt direkt. Med tanke på att det finns ett stort svenskt medaljhopp så bör det ju visas i nån tv-kanal också.Visas den kl 2 också? För på tablån för femman står det 5.15... (och då kan jag tänka mig att kliva upp och titta, vid två är mer tveksamt)
Haha, ungefär så gör jag och morsan. Vi leker proffskommentatorer ibland i sporter vi inte alls kan, vilket lätt blir hur galet som helstTja, vi kan alltid sitta och titta på finalerna tillsammans och beklaga oss konstant om hur jäkla tråkigt och obegripligt det är. Och fråga alla här som fattar curling vad det är som pågår och om det är spännande nu eller inte och vara allmänt odrägliga.![]()