JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Malin Baryard-Johnsson och hästen Indiana petades i OS, och stod vid sidan av som reserver.
Nu ser hoppryttaren inte EM nästa sommar som...
Hästnyheter
OS i Paris blev inte som Malin Baryard-Johnsson hoppats på. För Norrköpings Tidningar berättar hon om besvikelsen som hon försöker att...
Hästnyheter
Får den svenska OS-guldtrion chansen på VM talar mycket för en ny blågul succé, menar Malin Baryard-Johnsson. Och för egen del jagar...
Hästnyheter
Malin Baryard Johnsson visar form. En femteplats mot OS-ryttare i Versailles gör att Malin får plats i det svenska nationslaget i La...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Tog en snabb lunch medan jag jobbade idag och ska strax ta min lunchrast under en promenad ner till kontoret. Fantastiskt väder idag för...
Islandshästryttare
Alldeles nyss
Svar: 644
Visningar: 18 439
Allmänt
Husvagnsrenovering
Fritid Viktigaste "renoveringen" är nog att se över lister och annat så att det inte finns läckage, kan vara värt särskilt när den är i så fint...
vilde
7 minuter sedan
Dejting
Relationer Kan nog inte vara seriös med alla dessa oseriösa trådar längre. Pippifågel. Pelikan. Potatismos.
/ser mig själv ut
_Elly_
10 minuter sedan
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Nej precis, var det jag tänkte på. Har läst att många i Skåne verkar ha problem med lera och blåst och regn hela vintrarna :(
Nota
1 minut sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Inget jag stör mig på utan bara konstaterar att hon inte är den mjukaste ryttaren. Hon blir hela tiden bättre men minnet av henne...
Fiorano
5 minuter sedan
Svar: 1 444
Visningar: 112 599
Grenar
Stora shoppingtråden III
Utrustning Hittade ett par stövlar som skulle kunna fungera på mina breda ben men fick mail nu om att dom var slut i lager. Och det är den enda...
sweep
Idag kl 12:41