JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Österlen tog täten i SM-finalen
Moderator
Hästnyheter
Topplagen radar upp sig inför årets final av Folksam Elitallsvenska under Falsterbo Horse Show 6-7 juli. Självklart finns fjolårets...
Hästnyheter
Peder Fredricson saknas i laget – men Österlen RK siktar ändå på att kvalificera sig för SM-finalen i laghoppning. På måndag avgörs...
Hästnyheter
I första 7-årshoppningen på Breeders Trophy gällde det att skaffa sig bästa möjliga utgångsläge inför finalen. Marlene Lindblad och...
Hästnyheter
På Hopp-SM fick seniorernas omgång 2 brytas på grund av ösregn och åska. När den ridits klart hade en helt ny ledartropp etablerats...
Valp 2025
Övr. Hund Du vet ju hur mycket jag hejar på dig och vad du berättat och jag kan inte nog inte hitta någon mer lämplig person att ha en hund. Du...
Lillefrun
40 minuter sedan
Svar: 934
Visningar: 67 141
Hund
Dalmatiner
Hundavel & Ras Då låter det ju som om det är samma variation där som bland de stora, dvs vissa jagar inte alls medan en del kan vara väldigt...
Roheryn
40 minuter sedan
Svar: 139
Visningar: 4 894
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ska börja ropa att min har kennelhosta så folk håller sig borta :devil:
geting
52 minuter sedan
Svar: 1 320
Visningar: 79 631
Hund