Osynligt meddelande på fb

tott

Trådstartare
Jag håller på att bli knäpp! Sedan igår kväll aviserar fb att jag har ett oläst meddelande. Har kollat inkorg, övriga, olästa, skräppost osv men hittar ingenting. Är det nån bugg eller har jag ett hemligt, osynligt meddelande på fb.

Har också messenger kopplat till fb, men där visas inget oläst.

Sv: Osynligt meddelande på fb

Min höll på så här om dagen. Efter att ha uppdaterat fb ett gäng gånger så försvann det tillslut :)

Sv: Osynligt meddelande på fb

Det är inte en annons då? Jag har sett såna annonser några ggr där det står "Du har ett oläst meddelande" ungefär.

Liknande trådar

IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen... 2
Svar
22
· Visningar
1 660
Senast: Rie
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 614
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 906
Senast: Freazer
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att... 2
Svar
38
· Visningar
5 974
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka