Jag älskar oumph! Pulled oumph är nog favoriten. Men visst ska det finnas som fileer också, som man kan lägga på grillen? Jag har frågat på vår coop men de verkar inte veta.

Gillar flera av sorterna även om jag är lite rädd för konsistensen ännu ;)

Pulled oump i salladstaco var helt galet gott

En liten varning till alla oumphare där ute:

det är ingen hit att steka pulled oumph och sen värma i mikron dagen efter. Blir som segt gummi :nailbiting:

Jag gillar inte kött så det är kanske inte förvånande att jag inte heller gillar Oumph. Det går ner om jag är hungrig men det är inget jag köper hem själv.

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu är jag lite tjatig men undrar även om man kan dricka alkohol under tiden man äter gabapentin,ska åka till cypern om 3 veckor å nån...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Carina61
·
Kropp & Själ Jag har tidigare under åren testat normal-formade foamkuddar (Te**ur) men upplevt att de blir osköna och lite ”fel” form. Nu ser jag...
Svar
10
· Visningar
609
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Lutar åt att jag och tioåringen "blir fast" i Mora en helg i början på maj :) Vad kan vi hitta på för skoj? Något som är gott...
Svar
10
· Visningar
278
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka