Bukefalos 28 år!

Overall till långbent bebis

Sandra78

Trådstartare
Har en tjej som är snart ett år och 70-71 cm lång. Hon har nu en Didrikson-overall i stl 70 som passar bra annars, men den är på gränsen till för kort i benen och jag förutsätter att hon kommer att behöva en större overall innan vintern är slut.
Är det någon som har tips på märken och modeller som är längre?
En Didrikson stl 80 drunknar hon i på bredden, hon har precis börjat gå så jag vill inte ha en allt för klumpig overall på henne, tycker det ser väldigt jobbigt ut när de har overaller "på växten" och knappt kan röra sig...
 
Sv: Overall till långbent bebis

Jag har fleecefodrade skaloveraller från POP i 74 än så länge, har även en POP vinteroverall i storlek 80 som är ok till min större. Den är inte så klumpig men heller inte så tjock och varm. Min minsta drunknar i allt på bredden så jag hoppas du får bra svar för jag behöver också tips :bow: .
 
Sv: Overall till långbent bebis

Fick tips om att KappAhls overaller (Kaxs heter de va?) ska vara ganska smala... Någon som har provat?
 
Sv: Overall till långbent bebis

Jag har fleecefodrade skaloveraller från POP i 74 än så länge, har även en POP vinteroverall i storlek 80 som är ok till min större. Den är inte så klumpig men heller inte så tjock och varm. Min minsta drunknar i allt på bredden så jag hoppas du får bra svar för jag behöver också tips :bow: .

Jag har en lång & smal 10-månaders. Till honom har jag en POP i 80 (också skaloverall). Han drunknar inte i den & den är inte stor på bredden. Tyvärr tror jag inte att den kommer att räcka på längden hela vintern...
 
Sv: Overall till långbent bebis

Finns säkert att få tag på begagnat efter jul sådär, misstänker att jag inte är ensam om att vara dålig på att gissa hur mycket barnet växer...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min Chihuahua är extremt frusen av sig. Han har jättemycket päls för att vara chihuahua men den verkar tyvärr inte vara så mycket till...
Svar
13
· Visningar
1 528
Senast: Lillefrun
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 438
Senast: Calmiche
·
Hundhälsa Ska raka min hund i helgen och vet då att hon lär behöva ett tjockt täcke till den värsta vintern. Har i nuläget en fleeceoverall (lite...
2
Svar
39
· Visningar
2 584
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 598
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp