P-piller återhämtning?

MidnightSoul

Trådstartare
Slutade med mina p-piller för dryga halvåret sedan. Kommer ihåg att innan jag började så hade jag ganska riktig mens. Minskat hela tiden sedan jag började med dessa piller. Men nu när jag har slutat så har jag en knappt existerande mens. Kommer mensen komma tillbaka som den var innan eller kommer det fortsätta så här?

För mig tog det ca 8-9 månader. Under denna period hade jag en blödning som var lite rikligare än på P-piller och sen inget alls tills det satte igång och var som innan jag började.

För mig tog det ca 8-9 månader. Under denna period hade jag en blödning som var lite rikligare än på P-piller och sen inget alls tills det satte igång och var som innan jag började.

Okej, det kanske kommer igång igen senare med andra ord. Jag som precis gav bort mina bindor :devil:

Liknande trådar

Kropp & Själ Lyssnar just på en pod från Medicinvetarna om att slippa ha mens om man inte vill. Och känner mig ungefär så här: 🤯 Jag har alldeles... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 148
Senast: Humla
·
Övr. Barn Det är lite roligt att jag startade en tråd, skrev inte färdigt i originalinlägget men tråden fick god fart ändå... 😁🙈 Tråd 'Mens'...
Svar
3
· Visningar
701
Senast: pajaztar
·
Kropp & Själ ...hur började era symptom? Och hur gamla var ni? Jag har de senaste två åren fått värk i fingrarna från och till, speciellt när det är...
Svar
1
· Visningar
253
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Bildtråd