Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vet att jag har sett någon fråga om det förut, men hittar inget alls när jag söker.
Jag har en hoppsadel som har märket P&R:
Vad är det för märke egentligen?
Vad står P och R för..?
Jag har köpt den begagnad, fast den är nog inte särskilt gammal.
Har haft den i typ fyra år och den är väl MAX 10.
Svart, close contact, flatback... Det står P&R på "knapparna" (ni vet nog vilka jag menar?) och så står det bl a Oxford under sadelgjordstropparna (väldigt suddigt, eftersom det slits lätt där..)
Jag har frågat förr, för några år sen och då var det någon som visste.
Men det är väldigt svårt att hitta något även på google.
Jag har också en P&R gammal syntetsadel. fast en röd och svart..
Den köpte jag begagnad av en tjej som hade fått den med hästen och bara ville bli av med den för att hon tyckte den var så ful. Jag har alltså haft den i snart tio år och jag kan bara inte göra mig av med den. Men nu är den så dålig i stoppningen att den inte bör ridas med. men jag kan bara inte kasta den, så den får hänga kvar ett tag till. Kanske kan den vara bra att ha när man ska lära framtida unghästar bära ryggbonader.
Fanns det syntetsadlar för så längesen?
Min är i läder, och jag tror inte att den är äldre än tio år.
Den är liksom såpass "modern" i modellen liksom...
Har en gammal sån sadel som jag fick med ponnyn när jag köpte han för typ 10 år sedan. En urful Blå/svart syntetsadel som är i trasor, använder den till att sadelträna unghästar som kan hitta på både det ena och det andra med sadlarna... Var inte det ett slags grossistmärke har jag hört?
Gammal tråd, men jag har en Oxford CC sadel med bokstäverna P&R på. Den är jättebra, jag har också frågat om den på buke men jag hittade inte den tråden, där fick jag ett långt svar.
Jag har en urful och jättetrasig syntetsadel med det märket (Blå ) som jag fick med ponnyn när jag köpte han för 10 år sedan. Har den när jag sätter på unghästarna sadel för första gången, är inte så rädd om den
Trädgård & Växter Fixade till sista dahliarabatten igår där jag ska ha 20 st rätt höga dahlior längs hundgården. Sen påbörjade jag grävandet av en ny...