Paddar vid ridning

fiaskurken

Trådstartare
Vad använder ni för typer av paddar när ni rider , varför tycker ni de är bra och var har ni köpt dom? Bild? kan inte hitta några jag verkligen gillar :mad:

Sv: Paddar vid ridning

Om jag har paddar (använder oftast fleece utan padd vid ridning) så har jag dom vita tunna som finns hos Börjes.

7114.jpg

Kostar 59.50 för 4 stycken. En av dom få som jag verkligenv arit nöjd med.

Jag har Eskadrons kanalsydda, dom med "bild" av Ludger Beerbaum på. Dom är kanonbra!!!!

jag använder tunna neoprenepaddar... tillsammans med helelastiska bandage. dom finns på de flesta butiker...

Jag hittar heller aldrig nånna jag gillar. Tycker alla är alldeles för höga och för klumpiga. Just nu använder jag fleecelindor utan paddar, vilket jag inte är överdrivet förtjust i...

Centaur skrev:
Jag har Eskadrons kanalsydda, dom med "bild" av Ludger Beerbaum på. Dom är kanonbra!!!!
Jag har också Eskadrons, eller mina äldre Vulcan paddar, nästan ännu bättre än Eska, men går inte att få tag på nuförtiden.

Jag använder oftastt mina set av eskadron underlägg, dom är de bästa som finns =)
HS66301.jpg

Men sen har jag också ett par mia Rs teddy paddar och dom höjer jag också tummen för, tyvärr vet jag inte vart de finns att köpa på nätet utan jag köpte dem från granngården..

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 124
Utrustning Hej Behöver lite tips. Har en kvalitetssadel "Butet" som är något smal vid manken och vid sadelprovning sa sadelprovaren att jag...
Svar
16
· Visningar
801
Senast: Smultron
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka