Paddocksunderlag

nexxa

Trådstartare
Jag har en gammal paddock med smågrus blandat med gummiflis som vi tänkte 'renovera' lite. Vi vill bland annat få lite mjukare underlag, vilket material är lämpligast att lägga på? Hur mycket?

Sv: Paddocksunderlag

Hm, vad jag fått höra 'får' man inte ha/säljs inte detta mer? :confused:

Tycker Paddex är bra. Det fryser inte så lätt heller...om jag förstått det rätt.

Gummiflis är förbjudet att använda som ridbanemeterial numera. Tyvärr
Men det finns ett super bra underlag, Fibersand det är mjukt och bra att rida på och dessutom tåligt. Men vet inte om man kan blanda dessa med övrigt material. Skulle nästan inte tro det.
Annars kan du kanske höra dig för ang mer gummiflis, man kan ju alltid köpa av någon privatperson :angel:

Liknande trådar

Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
896
Senast: tara
·
  • Artikel Artikel
Radannons Underlätta städningen i hagar, paddockar, trädgårdar och parker med världens mest sålda gödselsug från Greystone! Att suga upp gödsel...
Svar
0
· Visningar
1 038
Senast: Greystone
·
Hemmet Ja. Jag behöver köpa en ny bäddmadrass och jag tror nog att jag bara har köpt en bäddmadrass i hela mitt liv. Jag står och velar mellan...
Svar
7
· Visningar
552
Senast: mysboll
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
558
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025