Padöverdag...

Tussemaja

Trådstartare
...finns det? Om inte så borde det vara nåt för sykunniga och det borde finnas en marknad. Bra padar är ju hur dyra som helst och det här kanvara ett sätt att ändå ha råd att variera färger och mönster tex. inför tävling eller bara för att det är kul. Jag har sytt ett par och det funkar hur bra som helst....

Sv: Padöverdag...

Padöverdrag har jag inte sett. Blev väldigt nyfiken, bilder :)

har ngn stans i bakhuvudet att jag sett det faktiskt, möjligt i samband med att jag kollade på dedär westernskydden heter dem proffesional choice:confused:

här är dem, jag var inte ute och cycklade, men du kanske menar mer av en påse att lägga dem i??

*Länk borttagen av moderatorn*

Senast ändrad av en moderator:

Tror inte att hon menar överdrag till skydd utan överdrag till padden som man har under westernsadeln. ;)

Det hade ju varit jättebra med överdrag! Då hade man kunnat köpa en pad och ha den lääänge! + att överdragen skulle ju gå att variera i oändlighet och framförallt att tvätta!!! Paddarna blir ju rätt äckliga efter några år. :)

Du får tillverka och börja sälja!! :idea:

jag är ingen westernmänniska men har faktiskt lyckats knåta ihop två stycken... :laugh:

blev ganska nöjd med resultatet och nu kan man ju sitta ute i skogen och va sketsnygg i alla möjliga färger ;)

kan tilläggas att jag är fullt medveten om att sadeln på bilden är en billig skitsadel så det behöver inte påpekas

jag är ingen westernmänniska men har faktiskt lyckats knåta ihop två stycken... :laugh:

blev ganska nöjd med resultatet och nu kan man ju sitta ute i skogen och va sketsnygg i alla möjliga färger ;)

Dom var ju jättesnygga!! :) Är det överdrag eller har du gjort en hel pad med stoppning och allt?

från början är det en egengjord pad, tills jag kom på att jag kunde ha flera olika färger och bara gjorde överdrag sen :)
"skinnet" är gallon (stavning??)

Ja, det kanske borde bli mitt nya jobb...:) Nä, jag är för dålig på att sy och jag och tyg går egentligen inte ihop men det borde ju finnas en marknad. Kanske jag skulle ta patent i alla fall så jag tjänar lite pengar på idén... ;)
Jag skulle vara jättenöjd om nån började tillverka så jag slapp köpa nya dyyyyra paddar.

Aha, då var jag ju ute och cyklade ändå..:P Men dem kanske har sådant överdrag med...

jättebra ide!!

jag har faktiskt oxå funderat på samma grej :D

typ som kuddöverdrag, fast större

Men guuuuuuud så snyggt det var!!!! Ärligt nu, JAG SKULLE VILJA BESTÄLLA AV DIG!!!

Gör en liten hemsida, webs.com=Gratis, så kan folk se dina bilder och ge dig sina padd storlekar och beställa av dig :idea:
Bara jag hittar en bra pad så skulle jag ALLVARLIGT vilja beställa från dig!?? :bow:

Liknande trådar

Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
916
Senast: Raderad medlem 142658
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 915
Senast: Ragdoll
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
566
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 761
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023