MissFideli

Trådstartare
När jag har tråkigt, brukar jag kopiera in en vanlig bild i Paint, zooma in x800 och sen sitta och färga om bit för bit. Låter konstigt kanske, men det brukar jag göra iaf.
I alla Windows jag har haft har det gått jättebra, när jag tröttnat så är det bara att spara och fortsätta en annan gång. Men numera sen jag uppgraderade till XP, gör datorn om det enfärgade till nyanser. så det enfärgade är inte en och samma färg längre, utan massor av olika nyanser av den färgen jag använt.
Det tar ju såklart udden av det roliga eftersom jag i princip får sitta och göra om även det "enfärgade" igen.

Det måste gå att få bort på något vis, men hur?

Nyfiken lite konstig Monika
 
Har också varit med om detta fenomen ett flertal gånger, och liksom dig håller jag med om att det är irriterande när datorn tar egna initiativ man inte bett om.


Nån som vet varför våra XP-datorer jävlas med oss?
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 785
Senast: AraSlei
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 587
Senast: cassiopeja
·
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 335
Senast: cherie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok För en dryg vecka sen så kraschade mitt minneskort i mobilen. Jag har backupat lite halvhjärtat då och då, men nu var det tyvärr ett tag...
Svar
0
· Visningar
390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp