• Western
  • Trådstartare Trådstartare westerntjej
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 68
  • Visningar Visningar 6 078
Sv: Paints

ja, klart det blev ;) Vem kan motstå henne? inte jag iallafall!:D

Tack så jättemycket! Du får ge stolta mamman en extra klapp från mig idag då för att jag får adoptera hennes bebis!:D

Ja hon står ju hos min kompis nu ett tag, eller hennes syster tävlar henne lite tror jag. Ja hon är jättehärlig :) Häftig att rida :D Första galoppombytet i hela mitt liv :p Var ett tag sen nu förståss.

Ja hon står ju hos min kompis nu ett tag, eller hennes syster tävlar henne lite tror jag. Ja hon är jättehärlig :) Häftig att rida :D Första galoppombytet i hela mitt liv :p Var ett tag sen nu förståss.

Haha.. Själv så fick jag sitta upp på lilla Missan igår.. Jämnfört med min quarterkille på dryga 160 (skulle jag gissa) så kändes hon liiiiten.. Trots att hon bara ligger knappa centimeter under honom.. :D Men det är också två helt olika typer av hästar. :bump:

Ja, jag har ju aldrig suttit på en häst som klarat av det förut, så.. :D

Henne var det längesen jag träffade, då jag var med dom på Harvest 2005. Sen var hon borta när det var nästa gång. Då när jag var med var hon rätt bråkig och ridhuset var heeeeemskt :p
Tror jag såg att hon vunnit någon klass på Bökeberg, stämmer det?

Ja, jag har ju aldrig suttit på en häst som klarat av det förut, så.. :D

Henne var det längesen jag träffade, då jag var med dom på Harvest 2005. Sen var hon borta när det var nästa gång. Då när jag var med var hon rätt bråkig och ridhuset var heeeeemskt :p
Tror jag såg att hon vunnit någon klass på Bökeberg, stämmer det?

Hehe.. Nu är hon nästintill lugnet själv..
Jag minns inte, pinsamt nog, trots att vi var nere tillsammans med våra hästar och så.. :angel: :o

Ja jag kan tro det. Uppfödaren till M sa att mamman var sån med men lugnade ner sig sen när hon blev "vuxen".

Nej inte så lätt att komma ihåg när man har egna resultat att hålla reda på :p Men tror hon kom 1a med L i någon Hunterklass eller något.

*kl*
Lägger in några nya bilder på Plexus, nu när han snart ska lämna mig... Han ska åka hem till ägaren (ca 50-60 mil från mig), och han åker redan på torsdag...:cry:

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 725
Avel Hej alla Bukafalare Hoppas några orkar vägleda mig i denna djungel av hingstar som finns att tillgå................... Har ett...
Svar
5
· Visningar
1 385
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka