Paket stått som på väg en vecka, kört?

Kan uppdatera med att paketet nu är framme i Rumänien och uthämtat av brorsan 😁

Hur har det gått för dig @Fibusen ?

Jodå, postnord lyckades hitta på paketet tillslut efter ca 2 veckor. Nu har dom dock lyckats tappa bort ett paket till, så jag är mitt uppe i samma procedur igen. :meh: Dock försvann det i Borlänge denna gång, ca 3 mil från mig så det här kom ju NÄSTAN fram iallafall. 😂 Blir intressant att se om det löser sig även denna gång. Betydligt mindre paket så risken är ju att det blir svårare att hitta på det.
 
Jodå, postnord lyckades hitta på paketet tillslut efter ca 2 veckor. Nu har dom dock lyckats tappa bort ett paket till, så jag är mitt uppe i samma procedur igen. :meh: Dock försvann det i Borlänge denna gång, ca 3 mil från mig så det här kom ju NÄSTAN fram iallafall. 😂 Blir intressant att se om det löser sig även denna gång. Betydligt mindre paket så risken är ju att det blir svårare att hitta på det.

Imponerande att de lyckas med samma sak två gånger 😅
Hoppas det kommer till rätta 😄
 
Imponerande att de lyckas med samma sak två gånger 😅
Hoppas det kommer till rätta 😄

Ja, verkligen, och inom typ två månader också. Nu är det ”bara” ett par stigbyglar, men dyra i nypris så handlar ändå om närmare en tusenlapp trots begagnade. Så surt om dom försvinner. Jag ville ju bara försöka rädda mina onda knän, men fick genast huvudvärk istället eftersom postnord lyckades slarva bort dom ganska direkt.:cautious::meh:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp