päls glans

Sv: päls glans

Bewelinn skrev:
Carr, Day & Martins: Canter Mane and Tail Conditioner är klart bäst tycker jag och inte så dyr heller! :bow:

Jag brukar köpa den på Sh***man här men den finns på Horze.com också
Har sett att CDM har en ny spray, show shine. Är den bra? Visserligen är den inte med silikon.

Carry & Day & Martins produkter är riktigt bra. Här säljs dom på t.ex. Granngården. Mer info. om de kan du läsa på www.kallquists.com
Även Horze har eller har haft många av C&D&M´s produkter www.horze.se

En annan av mina favoriter är Equistars, det är en orange flaska och t.ex. Henrikssons har den www.henrikssonsridsport.se jag köpte dock min flaska för 99:- på Gekås.

Veredus ska ju också, som många skriver - vara bra..

Vad heter det THM eller någe (kanske helt fel):angel: ? Med en svensk flagga på? Det är grymt bra tycker jag och så luktar det jätte gott. Inte alls dyrt kostar väl runt 150kr eller någe.

den är jätte bra har inte haft i nåt i pållens svans på ca 2 eller 3 veckor o fortfarande är det lätt o reda ut + att det är glansigt.

Det här tycker jag är det allra bästa på marknaden.

Cowboy Magic
Cowboy Magic® Super Body Shine/Dust Control
710ml
Artikelnr.: 16
Pris: 135,00 kr
MER INFO
www.whc.nu

Jag tycker att Canter har den bästa pälsglansen. Vit flaska, finns på Granngården för typ 129 spänn. Räcker i en evighet och funkar på alla svansar.

Sen har Tibhorse en som är jättebra också, dock vet jag inte riktigt var man får tag på den. Finns på lite olika ställen, tror inte att någon kedja säljer den.

Den sämsta pälsglans jag haft måste ha varit Absorbine, som var svindyr! Blev bara klistrig och så fastnade smutsen i den, man fick ta mängder för att få lite glans överhuvudtaget. Showmasters pälsglans är värdelös, men det kanske inte var så förvånande :smirk:

TIB har jag kört med ett längre tag nu, klart bäst av de sorter jag provat. Jo, en gul flaska, svindyr men räckte i en evighet var också bra, men vad i hela friden var det den hette??? Ska kolla om jag inte har en tom flaska i stallet någonstans.

Sorbe skrev:
Öhm... *tänker* det är något märke som vi har här i hästaffären hos mig som används av många de som rider i eliten, kommer bara inte på vad det heter nu. Var typ 1 liter eller nått för 254 kr eller nått sånt. Ska kolla så snabbt jag kan!

ShowSheen hette det, så det är väl Veredus?

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 201
Senast: super
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 974
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är... 2
Svar
35
· Visningar
4 717
Senast: anna_panna
·
Hästvård Jag har en väldigt lurvig Nordsvensk med jättemycket man och svans. Vill gärna köpa bra shampoo och pälsglans till vettiga priser. Haft...
Svar
11
· Visningar
1 455
Senast: pilmen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Akvarietråden V