Bukefalos 28 år!

PANIK!! Min Dräktiga tik har fått brun flytning nu i 7:e veckan??

Sv: PANIK!! Min Dräktiga tik har fått brun flytning nu i 7:e veckan??

Ok.

Smirken är dock generellt sett illa sedd, då den betyder att man hånflinar nedlåtande mot den som är mottagare av inlägget. I detta fall jag..

Tråkigt att de misstänker att en valp är död och jag hoppas att övriga klarar sig tiden ut.

Jaha haha trodde de bara var en så här ;) så de var inte meningen :rofl:
Donna ska kanske ha valpar i natt så de är att hålla sig vaken nu
Trevlig helg/ Marina
 
Sv: PANIK!! Min Dräktiga tik har fått brun flytning nu i 7:e veckan??

Hej Jackson
Blev faktsikt lite lugnare nu måste ju tänka att dom klarar sig ute i de fria! Men lite svårt när de handlar om sin egna bättre hälft :D
Hon Äter som tur är nu och hom kräks inte upp de längre så de är super skönt. fått tabletter för hennes infektion med ju i måndags men jag åkte ju in igen i onsdag nu och ville även ta prover på hennes flytningar...var mycket vita blod kroppar där i.
Fick en jätte gullig vett den här gången bad om en annan nämligen och hon kollade igenom henne och gjorde ultra ljud läännggee för att kolla alla valpar som man kan se i alla fall...innan har dom andra bara gjorts att: ja men här ser vi ett hjärtslag sen var hon färdig så nu blev de ordenligt gjort och valpen längs ut var troligen död, vettrinären knuffade o greja med den men den rörde sig inte så den är nog död menad den som låg brevis var kanon pigg o kraffsa med tassarna hela tiden =)
Men har tänkt på de....hm...är de inte farligt att ha en död valp i sig så länge? Visst då tycker man att vettrinären skulle ha sagt nått om de men de slog mig i kväll.
Vett och jag hoppas att det är den döda valpen som har gjort denna flytning.
Jag avmaskade henne inte...detta var nämligen absolut inte planerat utan de blev ett tjuvnyp tyvärr...de få stackars minuterna räckte för att få valpar i magen tydligen ;)

Kram Marina & Donna

Hej. Jag håller tummarna.
 
Sv: PANIK!! Min Dräktiga tik har fått brun flytning nu i 7:e veckan??

Hur har det gått?
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Dräktig Ridgeback. Vi parade henne den 17,18,19 och 20 Oktober. Vi har hannen också och de har fått en kull för 3 år sen med 13 friska...
Svar
18
· Visningar
4 910
Senast: regina11
·
G
Övr. Hund Tiken är 5 år och har haft kull innan, Hon fick på 19 dygnet lite bruna flytningar. Såg fläckar på hennes sovplats så det är alltså inte...
Svar
17
· Visningar
16 883
Senast: donna82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp