• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare tolvis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 228
T

tolvis

Vilken färg har överdomaren på armbindeln???

Kan inte hitta det i TR..

För de har väl fortfarande armbindel??

Tolvis

Sv: Panik!!!!

Inte i närke häller men de skulle behövas som sagt.

Hittade det via en test på hastfolk.se

Den ska vara blå/gul

Tolvis

(Anledningen till frågan är att jag håller i GröntKort-kurs och jag vet att den frågan brukar vara med på provet...)

Har hittintills ALDRIG sett nåt speciellt kännetecken på överdomare på ponnytävling lokal-regional nivå.
Skulle behövas!:crazy:

Har aldrig sett nån armbindel på överdomarn, men ett kännetecken hade ju absolut varit på plats. Har ibland sett att de haft röda jackor..

Jag är gröntkort-handledare och vi har blivit tillsagda att denna fråga i proven inte är aktuell längre iallafall. De har numera en liten guldskylt som en brosch som det står "Överdomare" på.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 330
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·
Gnägg Var med om en hemskt obehaglig incident idag när jag och en stallkamrat var ute på ridtur på kommunala stigar. Plötsligt kommer en... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
4 389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka