pannband för delat nackstycke.

FadeAway

Trådstartare
Jag har spanat lite granna men jag hittar inget. FÖr något märke måste ju ha vet att både kieffer och stübben har sådana nackstycken men jag har inte sett lösa pannband säljas överhuvudtaget. Är jag bara blind? :p

Sv: pannband för delat nackstycke.

OS-pannband kan man beställa för rundsytt träns då får man med delar så det passar delade träns.

Sv: pannband för delat nackstycke.

OS-pannband%20030.jpg

precis os pannband finns som olika stl där vid nackstycket, och för de rundsydda så är de en extra "ring" som gör att käkremmen och nosremmen inte går över varandra..

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 544
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
942
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
719
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Hönstråden II
  • Somna in hemma