Pannband med namn.

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Soberano
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 428
S

Soberano

Är det nån som har nåt bra tips på vart man kan få tag på nygga pannband med hästens namn? Gärna nåt ställe som har hemsida så man kan se hur de ser ut o att dom kan skickas med paket....
änkte ge bort till min pappa i julklapp:D Inget han kommer köpa själv är jag ganska säker på men jag tycker det är snyggt!;)

Sv: Pannband med namn.

gå in på travshopen på bergsåker och beställ :) eller så ringer du dom och ber do posta det till din pappa?:)

Sv: Pannband med namn.

Då ska jag gå o kolla på Bergsåker! Bor ju i bergsåker så det är ju inte så långt för mig att gå....;)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
395
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 511
Senast: Enya
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
25
· Visningar
995
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 751
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma