Fiorano

Trådstartare
Jag vill jättegärna ha ett Herve Godignon-pannband med guldnitar. Men det tar emot att köpa ett pannband för 600 spänn... Är det nån som vet om det finns en billigare variant men just med breda guldnitar?

hästgallerian har sådana, men där kostar de 670.. jag tror att de brukar ligga där runtikring...

men då finns det ju hur många som helst! :)
Vi har (stenbergs läder) kostar 98 kr. Finns i mörkbruntoch svart med silver- eller mässingsnitar

nej, men vet du vad du vill ha så kan du ringa dit, för de skickar mot postförskott.

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 734
Senast: Edla
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
160
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
607
Senast: skiesabove
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
765

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka