Pannband!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lozzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 255
L

Lozzan

är det nån som sett det här i sverige? Tycker att det var gulligt, fast det ska ju vara i svart då förstås. Hittade det på www.hlequipment.com nån hade skrivit den sidan i Falsterbo-tråden.

stor-1128200445424PM.jpg

:p

Sv: Pannband!!

Såg dom på falsterbo :love: :) Men mamma betala och ville inte köpa ett sådant och jag är pank :angel:

Faktiskt jättesött ^^ Men jag vet inte var man kan få tag på sådan i svart :S

sånt har jag i svart med rött hjärta, dom e superfina (: köppte mitt på Globen horse show, men det finns en affär i Gbg som säljer massa HL saker!

En butik i Sisjön, söder om Göteborg, säljer mängder av HL saker. Blandannat detta pannbandet.

Haglunds ridsport heter butiken, eller Casa dei Cavalli har jag också sett.

Hemsidan är under uppbyggnad, men här är i alla fall en länk till bloggen.

Diana

Men det är väl inte så konstigt? Ser man något som man tycker är fint måste man ju bara kommentera direkt, eller om man möjligen vet var den finns så måste man briljera med sina detektivkunskaper. :idea:;)

(jag är inte bättre själv...)

och sen kommer nytt folk eller folk som sett det nyligen och hjälper oss andra att hitta produkten....tycker det e bra att liva upp gamla trådar med fakta....slipper ju en massa nya och så...

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
527
Senast: Elo
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
611
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
464
Senast: warg
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 367
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka