Pannbandshjälp??

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare MandarinaZ
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 133
M

MandarinaZ

Jag vill göra ett eget pannband till min vän,
har sett så många bilder på den, och jag har även flera
men VAD heter "plastsnöret" som man binder med,
alltså om jag ska göra ett namn så ska jag ju snurra det
"snöret" jäkligt svårt att hitta rätt material då man inte har en
susning om vad det heter i facktermer..

någon som vet?
någon som vet vars de finns?

Sv: Pannbandshjälp??

Vad snörena heter vet jag inte, men jag gissar på att du hittar dom i närmaste hobbyaffär eller på Panduros hemsida.

ja jag tror det är sånna jag måste iväg och kolla när jag kommer i närheten av pandurobutik =) måste ju dock ha på rulle då det är grundfärgen svart, den ska ju snurras/lindas runt runt så jag behöver nog ett rätt lång snodd med den.. tack!!

nej det är superenkelt, bara man har rätt grejor, vilka jag letar efter ;) men jag får testa mig fram och leta reda på en pandurobutik och kolla!

när jag fått hem grejorna ska jag lägga ut en bild på hur ddet ser ut, lite svårt att förklara men man ska lyfta upp de banden som är till för bokstäverna, de ligger liksom "under" set som är själva grunden.. nåväl håll utkik så lägger jag ut bilder sedan jag tror inte du blir hjälpt av att jag ska försöka mig på en "långförklaring" haha

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
389
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
416
Senast: IngelaH
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 807
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Muddypaws 24/25