papperskorgen...

FannyN

Trådstartare
jag skulle vilja tömma min papperskorg kan bara fantisera om vad mycket som finns i den,men har ingen sån ikon.Snälla dataduktiga beskriv noga hur man gör....

// Åsa

Sv: papperskorgen...

Ett av många sätt i Windows XP: tryck på windowsknappen (till vänster om alt-knappen) och e-tangenten så du får upp en filbläddrare. Tryck på knappen "mappar" i verktygsfältet om du inte har en listning av "mina dokument", hårddiskar, cd- och dvd-enheter etc i den vänstra delen av fönstret.

Ganska långt ned i det vänstra fönststret, i allmänhet efter kontrollpanelen, finns papperskorgen. Högerklicka och töm!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag skulle vilja - snabbt och enkelt - fixa en hemsida till mitt författarskap och mina böcker. Utan att det kostar en förmogenhet och...
Svar
5
· Visningar
328
Senast: Saigon
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
561
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en app där man enkelt kan kryssa i att olika saker blivit gjorda. Jag vill inte ha sju ton reklam, behöva betala för...
Svar
17
· Visningar
851

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka