Paradise Hotel

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mammas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 690
  • Visningar Visningar 61 407
Sv: Paradise Hotel

Sedan avslutar svinet med "du är en underbar människa men du är inte värd pengarna"
Är han helt dum i huvudet eller?

Det är inte ofta jag önskar att det ska gå dåligt för folk i deras liv. Men i detta fallet hoppas jag verkligen på att han någon gång kommer drabbas av "Kharma strikes back". JÄVLA RUMPHUVVE.

Och jag som nu hoppades att dom i sista stund skulle säga att det var ett test och Aina nu skulle få alla pengarna.

Nä, fy faan vilken jävla gris.

Sämsta utgången någonsin. Tycker inte det bör löna sig att bege sig som ett svin >.<. Gaaah, arg jag blir!

Kl

Det enda som jag har sett av serien är de sista tio minutrarna. Men jag instämmer klart och tydligt i "Vilket SVIN han var".

Han verkar ju inte ha alla hästarna hemma.

Sämsta utgången någonsin.

Ellerhur. Herregud vilket as.

Försöker titta på eftersnacket för första gången men det hackar och buffrar nonstop. -.- Hade varit kul om de visar stämningen på festen idag. :cautious:

Undrar hur de valde ut folk till röstningen btw. AK var med men inte Joppe som åkte ut senare. Oo

Fattar inte heller varför han nöjde sig med 200 när han kunde få 250 och samtidigt vara schyst. Om någon därinne förtjänade pengarna så var det Aina. Tycker att hon har varit den omtänksammaste där inne och som många deltagare har tyckt om. Jeppe bidrog bara till dålig stämning och folk var RÄDD för honom, så sjukt att han ens hade möjlighet att vinna.. Han borde sitta inspärrad någonstans. JAG blir faktiskt rädd av att se honom bara på TV, han verkar inte ha några känslor alls och skulle säkert lätt kunna göra både det ena och det andra i det verkliga livet också. Skulle inte vilija stöta på honom på gatan och skulle han stå utanför mitt fönster så skulle jag på riktigt bli livrädd.

Sämsta utgången någonsin. Tycker inte det bör löna sig att bege sig som ett svin >.<. Gaaah, arg jag blir!

Håller med. Jag hoppas verkligen att livet skiter sig för Jeppe.

delvis kl

Varför var inte Joppe med förresten? Nu var jag iof glad att slippa se hans jobbiga nunna, men han var ju med i spelet ganska länge ändå...

Jag blev faktiskt jätteförvånad när dom liksom bara tackade för sig, jag var helt säker på att det skulle vara en tvist. Tråkigt!

Det kanske hade att göra med hans bitvis hotfulla beteende? Eftersom Emelie inte fick vara med. Rätt åt dem iallafall! Känns som om de bägge två fått för mycket tid i rutan.

Joppe var väl knappast mer hotfull än Jeppe, så det borde inte vara anledningen. Kanske åkte han hem med krossat hjärta samma dag som han åkte ut.. :p

KL
Jag ska inte sticka under stol med att hade det varit jag som stått där och min partner litade på mig, ja jag skulle släppt kulan. Men inte på 200 000, vad tänkte han där?

Sen tycker jag att han var den minst värdiga vinnaren, han är vidrig och psykopatisk och borde åkt ut när han hotade Thobias med stryk om han röstade ut honom.

Knapp

Alltså jag fattar inte hur folk kunde ställa sig bakom Jeppe?! De måste väl för fan ha fattat att han skulle vara ett svin? Och snacka om hjärndöd idiot som släpper redan på 200.000, han kunde lätt ha släppt på 450.000 istället för Aina hade aldrig släppt. Och sen att säga att de andra också hade varit där länge så de förtjänade också lite pengar, jaja men Aina förtjänade tydligen inga? Eller så kunde han ju varit lite medmänsklig och delat med Aina.

Jag har nog aldrig förr skådat en sådan vidrig människa som Jeppe. Och jag hoppas verkligen att livet aldrig mer blir till hans fördel. Låt han vara med om något hemskt så att han kanske kan lära sig känna lite ödmjukhet! Tvi!:yuck::yuck::yuck:

Tillägg: Och att Paow ens ställde sig bakom honom, har hon inga hjärnceller kvar?:banghead:

Funderade med på varför han släppte på 200... Men, kan det inte va så att han inte litade fullt på Aina (för att hon antagligen inte skulle lite på honom pga det han gjorde mot Paow), och att han tänkte att hon kanske skulle släppa på 250.000. Just för att han trodde att hon visste att han skulle släppa senare, och att hon därför hellre skulle dela 50/50 med de andra istället för Jeppe som hon tyckte hade betett sig obehagligt och som ett svin??

Om ni hänger med på vad jag menar :p Sjukt snålt av de andra att inte dela med sig så Aina fick en lika stor del som dem av de 300.000 som blev över. Hon var vinnaren och den enda som inte fick ett skit... :meh:

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 423
Samhälle Det var ett inslag på TV4 där Kristin Kaspersen löste olika uppdrag. ”Uppdraget” var ett inslag i programmet Stora Famnen. I ett av...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: Rosett
·
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
511
Senast: Santoxen
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 357

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka