gul_zebra

Trådstartare
Snabb parkeringsfråga - fri parkering 3 timmar. Inget krav på p-skiva och finns inga biljettautomater. Vad gäller om man vill stå mer än 3 timmar? :confused:

Och finns det ingen ledig ruta kan du helt enkelt bara köra ut och köra in igen. Om P-vakterna kollar en sådan parkering (vilket känns som det inte händer så ofta) måste de åka dit och dra streck på däcken, och sen återkomma efter 3h och då kollar de om strecken är på samma ställe.

Parentes: Där vi bodde förut hade vi en 4h-parkering. Inga P-vakter bevakade den parkeringen misstänker jag, med tanke på att kompisens bil kunde stå där 2,5 månad utan P-bot. Inte värt att chansa på kanske :)

Tänkte väl, har då aldrig sett varken böter eller streck på däck just där. Då chansar jag, slutar jag inte tidigt så lär jag stå i 3½ timme nämligen :p

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 707
Senast: Happimess
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 166
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 100
Senast: Grazing
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 432

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka