• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sarasara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 841
S

Sarasara

Har någon de stövlarna? Är de bra? vad kostar dom på ett ungefär och var kan man få dom billigast? :angel:

Sv: Parlanti

Jag har 2 par såna! De är asbra!! Men varför vill du veta vart man kan få dom billigast? :crazy: :confused:

Mina kostade 700 euro iallafall...

Neeej är DU tillbaka.. Kanske för att hon inte vill lägga ut mer än nödvändigt? Bara för att alla inte torkar sig i röven med pengar som du uppenbarligen gör (din pappa).

Jag väntar pâ mina, dom har inte kommit än. Jag tog kontakt med Ragni Orrhammar och beställde av honom. Priset är nog ungefär 700euro,du kan se priserna pâ deras hemsida(adress pâ hästnet). Tror tyvär inte att dom gâr att fâ tag pâ billigare, jag har kollat utomlands ocksâ och det är samma priser. Här i Belgien är dom väldigt populära, det gâr ju i trender som med allt annat.

Okej! Du får berätta hur dom var sen!

Dom är ju så sjukt snygga..Jag är mest intresserad av "Roma zip"..Fast jag måste vänta tills mina jobbiga ben (långa och extremt smala) har växt klart :crazy:

Vet inte hur man fixar in en :o

Men gå in på www.parlanti.com

Sedan väljer du "catalouge" och sedan "boots" och sen väljer du "Roma zip"..Underbara! :love:

Sat :devil: n, jag får inte sett på bilderna - min dator tillåter inte pop-ups :mad:
Och jag som är så nyfiken.

"Höger klicka på bilden - kopiera adressen som kommer upp - lägg den ut på Buke under ""Infoga bild"" ;)

romzip.htm

Åhhh, :love: och jag som precis har köpt nya Königs - dem var ur snygga!!! Finns dem i färgen brunt tro?

aa man kan få dom i vilken färg man vill! Fast svart är ju lätt snyggast ;)

Fasen också!!!! Jag special beställde min Königs i färgen Sherry för att jag inte kunde hitta andra stövlar i den färgen - jaja, tror att jag blir nöjd med mina nya Königs då ;)

Snygga var dem iallafall - ska du inskaffa dem?

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 371
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
183
Senast: clusia
·
Utrustning Vad jag läst mig till så ska wobbi vara riktigt bra stövlar. Men vilken modell kan ni rekommendera? Hur är de i storlek?
Svar
15
· Visningar
1 097
Senast: ii-ssa
·
Utrustning Vad har ni för varma och vattentåliga skor/stövlar på vintern? Brukar bara ha mina gummistövlar med dom blir så himla kalla trotts...
Svar
4
· Visningar
411
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Diskbråck
  • Uppdateringstråd 31