JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
Sarasara
Startdatum
Startdatum
7 Sept 2005
Svar
Svar
21
Visningar
Visningar
1 841
Sv: Parlanti
Hehe du blir säkert nöjd
Japp tänkte köpa dom, fast jag tror mamma vill att jag väntar tills mina ben har vuxit klart
Sv: Parlanti
vi var på sunshine tour för typ 1 (?) månad sedan och där stod han och sålde massa saker... köpte ett par långa shaps av honom men min mamma tyckte presis som din att mina ben skulle växa klart innan jag fick stövlarna
men shapsen var superbra
där kostade stövlarna 700 euro
Utrustning
Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli!
Jag vill ha ett par...
2
Utrustning
Min dotter har börjat rida lite :love:
Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Utrustning
Vad jag läst mig till så ska wobbi vara riktigt bra stövlar. Men vilken modell kan ni rekommendera? Hur är de i storlek?
Utrustning
Vad har ni för varma och vattentåliga skor/stövlar på vintern? Brukar bara ha mina gummistövlar med dom blir så himla kalla trotts...
Hur tycker du att din hund ser ut?
Övr. Hund Whippeten är otroligt bra på att vara allt ifrån otroligt vacker, graciös och funktionell till att se helt knäpp och galen ut… För mig...
Iamia
26 minuter sedan
Svar: 36
Visningar: 1 233
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund För oss blev det en tur till en skogsrastgård. Duggregn men inger värre än så. Dårarna sprang en del iaf, strosade och nosade mycket och...
Red_Chili
47 minuter sedan
Svar: 1 378
Visningar: 84 175
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Seven hälsar att det hade passat bättre än den skiten matte har köpt. De funkar ju liksom inte, bara en av dom öppnar för henne 👿
MissFideli
Idag kl 11:19
Svar: 626
Visningar: 33 358
Katt